söndag 19 maj 2013

Söndag

Helgen har varit den bästa på länge, det är så skönt att vara hemma igen och träffa mina vänner.
Vi hade grillfest i fredags - jag, Pauline, Anton, Oscar, Mats och Erik. Klockan två på eftermiddagen var alla samlade, 12 timmar senare var det dags för dem att åka hem.
Jag har läst igenom alla kapitel i Jen Reads 50 Shades of Grey och kommer snart att börja läsa första boken själv, jag köpte boken för ett par månader sedan men har hittills inte samlat ihop styrka nog att börja läsa. För mitt hjärtas skull kanske jag skriver lite om det här.



Idag är det söndagsmys eftersom regnet har vräkt ner nästan hela dagen. Dessutom har jag skoskav annars hade jag promenerat hem från Anton. Det är skönt att ha något att skylla på. Så istället äter jag den godaste glassen GB har att erbjuda och målar mina naglar framför Xboxen.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar